שירות וחילוץ משאיות

תיקון תקרים למשאיות

תיקון תקרים למשאיות

להיתקע עם תקר (פנצ'ר) בגלגל זה לא דבר נעים ולא חוויה חיובית. להיתקע עם תקר בגלגל במשאית, זאת אפילו חוויה פחות נעימה. מדובר ברכב גדול במיוחד, אשר עמידתו בשול הכביש, יכולה לסכן את הנוסעים בכביש וכן אותנו, נהגי המשאיות.

תחזוקה נכונה מונעת תקרים

נכון, אי אפשר באמת להימנע לגמרי מתקר בגלגל. לא ברכב פרטי ולא במשאית.

פנצ'רים בגלגלים של משאיות, יכולים לגרום מסיבות שונות ורבות אשר לא תמיד נמצאות בשליטת הנהג. כביש בעייתי, חפצים חדים על הכביש, חום כביש גבוה במיוחד ועוד. אבל אם יש משהו שיכול למזער את הסיכויים שזה יקרה וניתקע באמצע הדרך עם פנצ'ר במשאית שלנו, היא תחזוקה נכונה וסדורה של הגלגלים שלנו.

גלגלי המשאית שלנו, נושאים עליהם משקל רב מאוד והם צריכים להיות במצב אופטימלי כל הזמן. בכדי לוודא שהם במצב טוב, שלא נשחקו עם השימוש וכי אין בהם חורים קטנים אשר יכולים להתפתח לפנצ'ר או קרע בגלגל חלילה, אנחנו הנהגים, או מנהלי ציי משאיות, חייבים לדאוג לבדיקה סדורה ולעיתים קרובות של גלגלי המשאיות שלנו.

שירות וחילוץ משאיות
שירות וחילוץ משאיות

אם כבר יש בעיה – רק סופר טראק

מכיוון שלא תמיד אפשר למנוע תיקון תקרים למשאיות, גם אם אנחנו מתחזקים את הרכב בצורה נכונה, עושים טיפולים בזמן ושומרים על המשאית בנסיעה. אנחנו כאן עבורכם בדיוק לזמנים האלה. אנו מציעים לכם, בעלי המשאיות ובעלי העסקים, שירות תיקון תקרים למשאיות במחירים הוגנים, בשירות שמגיע עד אליכם לשטח לחלץ אתכם אם נתקעתם וברמת שירות גבוהה במיוחד.

ומה קורה אם אי אפשר לתקן את התקר?

אנו נעשה את המקסימום, להצליח ולתקן את התקר שיש לכם בגלגל המשאית שלכם. אנחנו יודעים כי החלפת צמיג הינה הוצאה גדולה ומשמעותית הרבה יותר מאשר תיקון ולכן, נעשה מאמצים לסיים את הטיפול בכם, רק בתיקון. אך במידה ונגיע למסקנה (וכמובן שנסביר לכם את הסיבה), שאין טעם לתקן את הצמיג וכי המשך נסיעה עליו לאחר תיקון, יכול לסכן אתכם, נציע לכם את שירות מכירת הצמיגים שלנו בהתאמה מלאה למשאית שלכם, בליווי מקצועי ועם הרכבה מקצועית אצלנו בסופר טראק.

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם!