שירות וחילוץ משאיות

כיוון פרונט למשאיות ואוטובוסים

למה צריך לבצע כיוון פרונט?

ביצוע פעולת כוון פרונט מטרתה היא שמירה על יציבות הרכב ושמירת הנסיעה בקו ישר וכן, שמירה על הצמיגים שלא יישחקו בדפנות במהלך הנסיעה.

מרגישים שההגא במשאית שלכם לא עובד בצורה רגילה, הוא רועד לכם בידיים בזמן הנסיעה או נוטה לצד מסוים, שלא היה כך קודם? כנראה שאתם זקוקים לשירותי כיוון פרונט למשאית או לאוטובוס שלכם.

אם החלפתם את הצמיגים בזמן האחרון, או שמדובר במשאית או באוטובוס חדשים עבורכם, ייתכן מאוד שכל מה שאתם זקוקים כדי שהרכב שלכם ייסע כמו שצריך, הוא כיוון פרונט מקצועי, או לכיוון גלגלים במקום המוסמך לכך ויודע לספק לכם שירות, כרכב כבד (משאיות ואוטובוסים)

כמה זמן לקוח כיוון פרונט?

אנחנו יודעים שאתם אנשים עסוקים. חשוב לנו להרגיע אתכם, כי כשמדברים על כיוון פרונט, מדובר בטיפול מהיר שאינו כרוך בעלויות גבוהות והוא קריטי לנסיעה הבטוחה שלכם באוטובוס או במשאית שלכם. כיוון הפרונט, מחזיר לגלגלים ולהגה את הזוויות הנכונות בהתאם להוראות היצרן, ומשיב לכם, הנהגים המקצועיים, את תחושת הביטחון על הכביש. אנחנו בסופר טראק נשמח לספק לכם שירות מלא ואנשי המקצוע שלנו, יבצעו עבורכם כיוון גלגלים במחיר הוגן ומשתלם, כמו גם כיוון פרונט למשאית ולכל סוגי הרכב.

שירות וחילוץ משאיות

כיוון גלגלים ופרונט – מתי צריך לבצע פעולה זאת?

חשוב שתדעו, בכדי שתדעו לבקש את השירות הנכון ולהגיע למקום הנכון. כי לא בכל המקרים חובה לבצע כיוון פרונט (הכוונה היא למתי שאין בעיה באיזון ההגה). בחלק לא קטן מהמקרים המגיעים אלינו, בהחלט ניתן להסתפק בפעולת כיוון גלגלים בלבד, בחירה בפעולה זאת היא משמעותית מבחינה כלכלית מכיוון שמדובר בטיפול שהינו זול יותר. במידה שהחלפתם צמיגים לאחרונה או שהרגשתם רעידות ברכב, הגיעו אלינו לסופר טראק כדי לבצע כיוון גלגלים. בכיוון גלגלים, אנשי המקצוע שלנו יאבחנו במקום ובמהירות את חוסר האיזון ויתקנו אותו בצורה מקצועית. זאת באמצעות הצבת משקלים מאזנים. יחד עם זאת, במידה שהבעיה קשורה גם להגה יהיה צורך לבצע כיוון פרונט בהתאם למפרט היצרן ועל פי בדיקות מקיפות של הצמיגים הקדמיים ושאר מערכות המשאית או האוטובוס שלכם.

כיוון פרונט למשאית

אחת הפעולות החשובות ביותר עבור הרכב ויציבותו זה עניין הפרונט, הדבר שלמעשה מסייע לשמירה על נסיעה תקינה, שמירה על תקינות הצמיגים ואפשרות לייצר נסיעה תקינה עם מינימום שחיקה או סכנה.

מתי לאחרונה גיליתם כי ההגה רועד ומשליך את ההגה לצד? אם התופעה הזאת לא הייתה בעבר, אזי הגיע הזמן לבצע בדיקת פרונט שתשמור על נסיעה בטוחה ותסייע לכם לישון בלילות ללא דאגות. זקוקים לעזרה? הכירו את סופר טראק משאיות, הבית הבטוח שמספק גם למשאית או לרכב שלכם פרונט אחד שעושה את ההבדל והפעם אחד כזה שיבוצע על ידי המקצוענים בתחום.

סופר טראק משאיות, מספקים גם לכם את הטיפול המהיר שאינו כרוך בעלויות יקרות אבל בהחלט נחשב לקריטי ביותר בכל מה שקשור לנסיעה בטיחותית עבורכם, הנוסעים ברכב ובין לבין הולכי הרגל או הרכבים שליד.

כיוון הפרונט של הרכב או המשאית עושים רק בסופר טראק ולמה?

  • אם אתם אנשים עסוקים שאין להם זמן, הרשו לנו לעשות את זה קצר, קולע ובעיקר נכון כך שתתאפשר לכם נסיעה נעימה ובטוחה יותר.
  • באמצעות השירות שלנו תוכלו גם אתם להשיב את הגלגלים ואת ההגה לזווית הנכונה וכך לייצר את הביטחון המיוחל על הכביש.
  • מחפשים פתרונות על פי הוראות יצרן? כשאתם בוחרים סופר טראק אתם בוחרים סופר שירות עם סופר אחריות!

סופר טראק – בואו לעשות את זה הכי נכון שאפשר.

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם!