שירות וחילוץ משאיות

חילוץ מקצועי לרכבי חקלאות

אם אתם מחפשים שירות המתמחה בצמיגים, תיקון תקרים וחילוץ לרכבי חקלאות. הגעתם למקום הנכון.

למה בעצם צריך שירות מתמחה לרכבי חקלאות?

אנחנו בטוחים שאתם יודעים, כי רכב חקלאות, בנויים בצורה מאוד שונה מאשר כלים כבדים אחרים. הן מבחינת הרכבי המנועים שלהם, מבנה השלדה וכן, גם כשזה מגיע לצמיגים. צמיגים ברכבי חקלאות, הינם צמיגים מיוחדים בעלי עמידות מאוד גבוהה לסביבת עבודה שאינה פשוטה.

התאמת רכבי חקלאות לסביבת העבודה שלהם

רכבי החקלאות שלנו, חייבים להתאים לסביבת העבודה שלהם. לרוב, רכבי חקלאות יצטרכו לנסוע באזורים בעייתיים, בהם תנאי השטח הינם מורכבים, אינם ישרים ובעלי מכשולים רבים. בדומה לטנקים, גם ברכבי חקלאות, ישנם פיתוחים רבים עם השנים, אשר משפרים את עמידות הצמיגים המיוחדים של רכבי חקלאות ומתאימים אותם לצרכים ולדרישות העבודה. כך שתדירות הבעיות שיש לנו, בעלי רכבי החקלאות, אמנם נמצאת בירידה, אך עדיין ישנם מקרים בהם גם אנו, נזדקק לשירותי טיפול בצמיגים – החלפה, תיקון תקרים או תיקון צמיגים.

תיקון צמיגים ברכבים חקלאיים בסופר טראק

אנחנו בסופר טראק, יודעים ומוכשרים לטיפול ברכבי החקלאות שלכם. אנשי המקצוע שלנו יודעים לטפל בהם ולעשות את מירב המאמצים, לתקן לכם את הצמיגים ולעשות הכל, כדי שלא תצטרכו לרכוש צמיגים חדשים, אשר נחשבים ליקרים מאוד עקב העמידות המיוחדת שלהם והחומרים המיוחדים מהם הם עשויים.

שירות וחילוץ משאיות
שירות וחילוץ משאיות

ומה קורה אם אי אפשר לתקן?

לפעמים, גם אנחנו המומחים, לא נוכל לתקן את הצמיג החקלאי של הרכב החקלאי שלכם. זה יכול לקרות בעיקר במקרים בהם נוצר נזק מאוד משמעותי לצמיג, או שמדובר בבלאי של הצמיג לאחר שימוש אינטנסיבי לאורך זמן. במקרים אלו, נדע לספק לכם במחירים הוגנים ועם שירות יעוץ מקצועי, צמיגים חדשים לרכבי החקלאות שלכם. נדע להתאים את הצמיג הנכון, לרכב הנכון ולמצוא לכם את האפשרויות הטובות ביותר עבורכם. כאשר בסוף, ההחלטות הן תמיד יהיו שלכם כמובן.

איך נהנים מהשירותים שלנו?

כדי לקבל שירות בתחום התמיכה בצמיגים ברכבי חקלאות, מומלץ לפנות אלינו טרם ההגעה, בכדי שנהיה מוכנים להגעתכם. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו הודעה כאן באתר ונשמח לחזור אליכם. נוכל לספק לכם יעוץ טלפוני או למסור לכם טווחי מחיר לפי סוג התיקון, זאת בכדי שתוכלו להגיע אלינו בצורה מודעת, שקופה ולקבל מאתנו את השירות הטוב ביותר, כפי שאנו רוצים לתת.

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם!