התקנת ווי גרירה לכל סוגי הרכב

סופר טראק – הבחירה הנכונה להתקנת וו לרכב שלך

חברת סופר טראק, המתמחה במתן שירות מקצועי למשאיות ולרכבים כבדים, מציעה לכם בעלי המשאיות והנהגים, שירותים מקצועיים רבים כגון צמיגים למשאיות, שירותי כיוון פרונט, חילוץ משאיות ועוד. בין רשימת השירותים המקצועיים שלנו, אנו מציעים לכם גם שירות מקצועי של התקנת ווי גרירה לכל סוגי הרכבים. כיום, קיימים סוגי ווי גרירה שונים, המותאמים לסוג הרכב, למשקל שהנגרר אמור לסחוב וכמובן, ברמות מחיר שונות. אצלנו בחברת סופר טראק, תקבלו שירות מקצועי מאנשי מקצוע מהתחום, המתמחים בהתקנת וים ובאבזור מלא לכל סוגי הנגררים.

אחריות מקיפה לכל המוצרים וההתקנות

בכדי שתהיו רגועים, שבחרתם בטוב ביותר ושההתקנה שביצענו לוו גרירה לרכב שלכם, בוצעה על הטוב ביותר, אנו מספקים לכם אחריות מקיפה לכל המוצרים שתבחרו לרכוש מאתנו וכמובן, שגם על עבודת ההתקנה עצמה. חשוב לנו שתצאו מרוצים, שתהיו רגועים ושתהנו מוו הגרירה שלכם בין אם הוא למטרה מקצועית ובין אם הוא לשימוש אישי.

אנחנו בחברת סופר טראק, מבצעים את כל סוגי ההתקנות ומתמחים בהתאמת הוו הנכון, לרכב שלכם ולצרכים שלכם. לכן, אנו  מחזיקים ומתקינים ווים המותאמים לכל סוגי מזג האוויר והשירות שלנו, מותאם לכל סוגי הרכבים. העובדים המקצועיים שלנו, ידעו להתאים לכם את הוו הנכון, לשימוש הנכון ולרכב הנכון.

התקנת ווגרירה

רק הטוב ביותר ללקוחות שלנו

בדומה לכל המוצרים ולכל השירותים שלנו – אנו בוחרים עבור המשאיות שלכם, רק את הטוב ביותר. כל המוצרים שלנו, עומדים בכל התקנים המחמירים של האיחוד האירופי, מתוך הבנה שלכם, הלקוחות של סופר טראק, מגיע רק הטוב ביותר.

צרו עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית למשאית שלכם להתקנת וו גרירה איכותי ונשמח לעמוד לרשותכם עם הצוות המקצועי שלנו, עם השירות המעולה שלנו ועם אחריות מלאה למוצרים ולשירותים שלנו.

התקנת וו גרירה – כך תעשו את זה נכון

יש המון סיבות בגינן אנשים בוחרים לבצע התקנת וו גרירה לרכב, יש אנשים שבוחרים לבצע התקנת וו גרירה לרכב כי הם נוהגים לגרור את אופנוע הים שלהם לאתרי הנופש הישראליים, מאידך גיסא, יש בהחלט אנשים שצריכים וו גרירה נשלף גם עבור עיסוקים אחרים שעליהם נרחיב בתוכן שלפניכם.

מתלבטים בין וו גרירה נשלף לבין וו גרירה רגיל? בדיוק כאן נדבר על ההבדל בין וו גרירה רגיל לבין וו גרירה תפוח, הדרישות של משרד התחבורה ובגדול כל מה שאתם צריכים לדעת על דרישות משרד התחבורה לפני שאתם בוחרים וו גרירה רגיל או גרירה תפוח.

אילו סוגי ווי גרירה קיימים בשוק הפתוח?

השוק הפתוח מציג שלושה סוגים של ווי גרירה, הראשון הוא המשולב שמגיע עם ארבעה חורים, הוא למעשה תפוח בחלקו התחתון, יש לו נעילה למעלה וניתן לגרור באמצעותו שלל של עגלות עם חיבורים תפוחיים מעוגלים.

החיבור של המשולב מגיע עם טבעת בחלק העליון וזו נסגרת ומונעת את יציאתה במהלכה של הנסיעה. לעומת המשולב, הוו תפוח הוא למעשה וו גרירה רק בחלק התחתון ובו יש רק שני חיבורים בלבד.

דגם נוסף הוא הוו הצבאי וכמו הוו המשולב, חלקו העליון נפתח ויכול להיסגר גם לצרכי ביטחון אבל כאן, החלק התחתון לא תפוח ובאפשרותו לגרור רק עגלות עם חיבור טבעת. במרכיב הזה תוכלו למצוא ארבעה חורים של חיבור וזה בא בכמה וכמה גדלים.

מה המשקל המותר לכל וו?

וו גרירה תפוח יתאים לגרירה של עד שבע מאות חמישים ק"ג בעוד הוו המשולב יאפשר לכם לגרור נגררים כבדים אף יותר ומכאן גם לשימוש מאסיבי יותר.

התקנת ווגרירה

מהו משקל המתאים לגרירת אופני יום או סירה?

כדי שתוכלו לגרור אופנוע ים תוכלו להסתפק גם בוו גרירה תפוח, אך כפי שצוין קודם לכן, אם מדובר בעבודות משולבות ומאסיביות יותר אולי כדאי ללכת על הוו המשולב.

מזה וו גרירה נשלף ומתי כדאי לרכוש אותו?

כאמור, יש ווי גרירה נשלפים ויש קבועים בעוד הוו הנשלף מאפשרים לכם להרכיב אותם או להסיר אותם כך שהם לא יפריעו בחניית הבית לצורך הדוגמה. כמו כן, בחלק מהמקרים יידרש לבחור וו גרירה נשלף וזאת כדי שלא להסתיר את הלוחיות של הרישוי.

איך מתקינים וו גרירה ומה חשוב לדעת קודם לכן?

ווי גרירה מתאפשרים בכל סוגי הרכבים והכלים פרט לרכב היברידי. כמו כן, כאשר מדברים על וו גרירה חשוב ביותר להתקין אותו תחת רישיון של הרכב. רוצים להימנע מקנסות? אל תשכחו לעשות את מה שציינו הרגע לפניכם.

בנוסף, לאחר ההתקנה חשוב לגשת עם הרכב והמסמכים שאותם יספק לכם המתקין ישירות אל משרד התחבורה, דוכן 1 לבוחן שייבחן אם הוו אכן עומד בתקנים ולא מסכן אף אחד.

מתי לא חייב לגשת לעמדה אחת במשרד התחבורה?

רוצים להימנע מהמתנה? הדבר שחשוב שיכול לסייע לכם זה מתקין מורשה שיכול בהחלט לבצע את המשימה בלי שיידרש מכם לעמוד בעמדה.

אילו חסרונות יש לוו הגרירה?

לפני שבוחרים את וו הגרירה, חשוב להביא בחשבון את העניין של תפיסת המקום, כאמור, בחירת הוו תוסיף לאורכו של הרכב בעשרה ס"מ אם לא יותר. כמו כן יש להביא בחשבון את עניין תפיסת החנייה המתאימה, הגדלת הצריכה של דלק, התנהלות זהירה בהרבה יותר במעמד הנהיגה ועוד.

בסיכומו של דבר, אם אתם בוחרים לבצע התקנה של וו גרירה, עשו לעצמכם טובה ועקבו אחר הדרישות שמציב לכם החוק – הפעם מדובר לא רק באחריות שלכם כלפי עצמכם אלא גם כלפי הנמצאים ברכב, הולכי הרגל והנוהגים האחרים בכביש. לכן, אם אתם זקוקים להתקנה מקצועית, חשוב שלא תתפשרו אל על הטוב ביותר וכאן, לנו בסופר טראק יש בדיוק את מה שאתם צריכים כדי לצאת לדרך בטוחה!

סופר טראק – מבין כל השירותים, מציעים התקנה מורשית מטעם משרד התחבורה לכל סוגי הרכבים וכן אחריות מקיפה לכל המוצרים, ההתקנות ומה שביניהם – הפעם יותר מתמיד בהתאם לכל הכללים וביניהם גם תו התקן המחמיר של האיחוד האירופאי.

סופר טראק – מיישמים שירות ומחיר שכדאי לכם להכיר!

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם!